E-DÖNÜŞÜM MERKEZİ

E-Müstahsil Makbuzu

Güvenli, hızlı ve kolay ödeme işlemleri için e-müstahsil makbuzu kullanın.

Genel Bakış
E-Müstahsil, gerçek usulde vergiye tabi olmayan işletmelerin müstahsil makbuzu işlemlerini elektronik ortamda gerçekleştirmelerine olanak sağlıyor.

Bu uygulama, işletmelerin müşterilerine sundukları mal ve hizmetlere ilişkin müstahsil makbuzlarını dijital olarak oluşturmayı, göndermeyi ve saklamayı mümkün kılıyor.

Bilnex Bilnex E donusum E mustahsil 1

Kağıt faturaların yerini e-müstahsil ile dijitalleştirin

E-Müstahsil uygulaması, kâğıt ortamda yapılan müstahsil makbuzu işlemlerini elektronik ortama taşır ve firmaların işlem hızını ve verimliliğini artırır. Ayrıca, kâğıt kullanımını azalttığı için işletmelerin doğaya katkıda bulunmalarına da yardımcı olur.

Bilnex Bilnex E donusum E mustahsil 2

Hataları ve eksikleri kolayca tespit edin

Türkiye'deki işletmelerin E-Müstahsil kullanabilmesi için belirli zorunluk halleri vardır. Müstahsil kullanan firmalar için 2021 yılı önceki dönemlerinde 10.000.000 ciro yapan firmalar önceki dönemlerde, 2021 yılında 4.000.000 TL ciro yapan firmalar 01/01/2023 tarihinde, 2022 yılında 3.000.000 TL ciro yapan firmalar 01/01/2024 tarihinde elektronik müstahsile geçmeleri gerekmektedir.

Bilnex Bilnex E donusum E mustahsil 3

Fatura işlemlerinizde kontrolü elinizde tutun

E-Müstahsil uygulaması, Gelir İdaresi Başkanlığı'nın web sitesi üzerinden veya özel entegrasyon yazılımları aracılığıyla gerçekleştirilebilir. İşletmeler, müstahsil makbuzlarını oluştururken müşteri bilgilerini ve mal/hizmet bilgilerini sisteme girmeli, müstahsil makbuzu oluşturduktan sonra müşterilerine elektronik olarak göndermelidir. Özetle E-Müstahsil uygulaması, bir firmanın müşterisine sunduğu mal ve hizmetin ödeme kısmında kullandığı belge türüdür.

Yorumlar

Bilnex Dijital Ortağınızdır.

Bilnex comment 3
Bilnex comment 1
Bilnex comment 2
7.400+

Mutlu müşteri

Soru & Cevap

Sık Sorulan Sorular

E mühtahsil modülünüz var ise oluşturulan makbuzun sağ altında e belge gönder önizle kısmından göndere bilirsiniz.

Entegratör firma servisinde sorun olabilir veya girilen bilgilerde sorun vardır. Kontrol edilmesi gerekiyor.

Sistem yönetimi menüsünde kurulum sekmesinde genel tanımlar butonunda kesinti oranları kısmından tanımlama yapılabilir.

Ücretsiz Demo Talebi

Daha fazla yardıma ihtiyacınız varsa bize ulaşın

Çağrı Merkezi

Destek Talep Formu

Daha fazla yardıma ihtiyacınız varsa bize ulaşın